Ideeën zetten aan tot actie
Door als bedrijf deze ontwikkelingen juist te omarmen en in te spelen op de huidige situatie, kun je op nieuwe manieren waarde toevoegen voor klanten. Om Brookhuis hierin te begeleiden, verkenden we in een brainstormsessie met een multidisciplinair team de veranderende behoeften van mensen en de impact van de huidige ontwikkelingen op de touringcar business van Brookhuis. Door vanuit diverse invalshoeken de hoofden bij elkaar te steken en uitdagingen te verkennen, komen er ideeën boven tafel die aanzetten tot actie.
We hebben bijvoorbeeld gekeken naar de toenemende focus op gezondheid. Vanuit dat perspectief liggen er kansen om een flexibele yoga- of massagesalon op te zetten die kan verplaatsen door heel Nederland. Ook nu de entertainment branche gesloten blijft voor publiek, zullen we onze ontspanning en activiteiten ergens anders moeten zoeken. Het gecontroleerd met elkaar in verbinding brengen van mensen, is een taak die door middel van bussen kan worden ingevuld. Van pop-up retail shop tot pop-up restaurant, want juist het kortstondige en veranderlijke karakter van een pop-up concept is eenvoudig uit te voeren in of met een flexibele en mobiele bus. |